EU - Hvor findes dokumenterne

Guide til at finde dokumenter i form af direktiver, forordninger, domme, rapporter mm. i EU-systemet

EU - Publications

Via EU Publications (Publikationskontoret) kan man få adgang til alle publikationer, som bliver udgivet af EU og dets institutioner. EU Bookshop fungerer som boghandel, bibliotek og arkiv på nettet for publikationer helt tilbage fra 1952. Der er mere end 100 000 titler og 190 000 tilsvarende elektroniske udgaver (PDF, e bøger, CD ROM, DVD'er osv.) på mere end 50 sprog, herunder de 24 officielle EU-sprog.

På EU Bookshop er det via funktionen "Just Published" muligt at følge med i de seneste udgivelser.

Key publications of the European Union: is a catalogue listing some of the most recent and most popular titles published by the Publications Office of the European Union

EU-Tube

EU er repræsenteret på youtube via EU-Tube. Her er der bl.a. indslag fra de forskellige EU-institutioner.

EU Whoiswho